Frostikonowie

Poznaj postacie z klanu Frostikonów, takie jak Chilbo, Krog, Snoof, Flurr, Lunk i Slumbo.

Lizersi

Poznaj postacie z klanu Lizersów, takie jak Spugg, Tungster i Turg.

Klinkersi

Poznaj postacie z klanu Klinkersów, takie jak Gox, Jinky i Kamzo.

Orbitonowie

Poznaj Niksputa, Nurp-Nauta i Rokita z plemienia Orbitonów.

Infernici

Poznaj Flaina, Zorcha, Vulka, Burnarda, Flamzera i Meltusa z plemienia Infernitów.

Glowkersi

Poznaj Boogly'ego, Globerta i Vamposa z plemienia Glowkersów.

Glurt

Ten śliniący się stwór to zapalony pochłaniacz odpadów, który pożre wszelkie napotkane śmieci. Glurt jest zaszczytnym członkiem zielonego i lepkiego plemienia Glorp Corp.

Glomp

Zawsze obmyśla szalone plany, ale najbardziej należy uważać na jego cieknący nos. Podobnie jak pozostali członkowie plemienia Glorp Corp, Glomp to prawdziwy łowca przygód.

Torts

Wszystko klei się do tego powolnego gościa, bo jego ręce pokryte są śluzem.

Scorpi

Ten gość o wyłupiastych oczach uwielbia się przytulać, co jest trudne, gdy ma się tak kolczastą budowę ciała. Podobnie jak pozostali członkowie Spikeli, Scorpi jest bardzo czuły.

Footi

Ten chudy zbiornik energii żyje, by podskakiwać, hopsać i tańczyć, trzeba jednak uważać na jego olbrzymie, kolczaste stopy.

Hoogi

Uwielbia się przytulać, mimo że może to być trudne ze względu na jego kolczaste szpony.

Wizwuz

Wizwuz wydobywa z siebie magiczną, niebieską substancję, lubi się przechadzać, używając ogona w kształcie haka, i ma w sobie coś z showmana!

Magnifo

Wspaniały Magnifo to niezwykle pewny siebie magik wyposażony w dwie magiczne różdżki. W każdy pokaz wkłada całą swoją energię.

Mesmo

Mesmo to magiczny geniusz dysponujący parą skrzydeł, a nawet czarodziejskimi kapeluszami na oczach!

Flurr

Flurr jest najbardziej "obudzonym" Frostikonem, któremu prawie nigdy nie chce się spać. Czyni go to niepodważalnym przywódcą plemienia. Flurr jest z natury ciekawski i lubi poznawać tereny Frostikonów, zawsze bacząc na kłopoty.

Lunk

Lunk jest "powolnym" Frostikonem. Brak szarych komórek i wdzięku nadrabia swoją nieustępliwością. Lunk wygląda zabawnie, kiedy chodzi po lodzie jak kaczka, próbując utrzymać równowagę przy pomocy jego krótkich małych rączek.

Slumbo

Slumbo to "śpiący" Frostikon, którego mogłoby obudzić jedynie trzęsienie ziemi. Slumbo zasypia w najbardziej nieodpowiednich momentach, na przykład w trakcie obiadu lub spadając ze zbocza klifu.

Kraw

Kraw jest przywódcą plemienia Flexerów. Kraw jest niskiej postury, lecz ma wielkie ego i twierdzi, że nie było do tej pory mądrzejszego Mixela. Kraw uwielbia wyzywać wszystkich na pojedynek na żarty, a jego główną zaletą jest jego wzrost, kształt i elastyczność, dzięki której potrafi zmienić się w sprężystą kulę.

Tentro

Tentro jest najpotężniejszym, a zarazem najbardziej wrażliwym z Flexerów. Tentro jest niepewny siebie i naraża się na kłopoty w najbardziej nieodpowiednim momencie. Tentro potrzebuje jedynie miłości i czułości.

Balk

Najwspanialszą cechą charakterystyczną Balka jest jego przypominająca gumowy młotek głowa, dzięki której może on taranować, demolować, niszczyć i burzyć cokolwiek pojawi się na jego drodze.

Jawg

Jawg jest bezwzględnie lojalnym i zezwierzęciałym Mixelem, a zarazem przywódcą Gangu kłów. Jawg za wszelką cenę broni swego plemienia dzięki jego niewyobrażalnie wielkim i niezniszczalnym zębom do gryzienia intruzów.

Gobba

Gobba jest członkiem Gangu kłów i dysponuje nadzwyczajnym zestawem kubków smakowych. Jego przypominający bicz, wydłużony język zapewnia mu niewyobrażalne poczucie smaku, które jest nadzwyczaj trafne i pozwala nawet odnajdować zagubione przedmioty - coś na wzór tropiciela.

Chomly

Chomly to ospała ugniatarka do śmieci. Trzymaj z dala ręce i nogi, bo Chomly może zjeść praktycznie wszystko. Chomly ma przez to niezwykle cuchnący oddech, a na domiar złego mówi bardzo powoli.

Flain

Flain to postać bardzo inteligentna. Flain to urodzony strateg, który do każdej sytuacji podchodzi ostrożnie i za wszelką cenę stara się nie tracić głowy. Jednak, gdy myśli zbyt intensywnie, jego głowa zapala się!

Zorch

Zorch to zawadiacki dowcipniś, który dzięki swej zwinności potrafi z każdej sytuacji wyjść obronną ręką. Silniki odrzutowe na jego plecach pozwalają mu na przemieszczanie jego przysadzistego ciała z niewiarygodną prędkością.

Vulk

Vulk jest osiłkiem, który bywa trochę niemrawy, a mimo to jego serce pali się żywym ogniem. Jego rozgrzane do czerwoności dłonie potrafią wykopać drogę ucieczki lub sprawić, że ziemia będzie zbyt gorąca dla wrogów.

Krader

Krader jest twardym, wybuchowym i konkretnym facetem. Dzięki temu jest najlepszym kandydatem na lidera Kragsterów. Jego ostra jak brzytwa, obrotowa ręka pozwala mu przedrzeć się przez każdą skałę lub wykopać głęboki dół.

Seismo

Seismo to nieśmiały, wręcz nerwowy Mixel. Kiedy Seismo robi się niespokojny, stuka w swoje stopy i wtedy robi się niebezpiecznie. Seismo ma olbrzymie stopy, które powodują trzęsienia ziemi kruszące skały.

Shuff

Shuff jest niezdarnym, płochliwym i naprawdę uroczym członkiem klanu Kragsterów. Shuff zawsze stara się być uczynnym, ale najczęściej kończy się to zupełnym zniszczeniem. Jego ciało to prawdziwa niszczycielska kula.

Volectro

Volectro to roztrzepany dowcipniś, którego prąd poraził o jeden raz za dużo. Volectro należy do klanu Elektroidów, a jego ciało emituje statyczną energię, która przyciąga do siebie różne przedmioty. To najgorszy przypadek statycznego zwarcia w historii!

Zaptor

Zaptor to owładnięty adrenaliną osiłek gotowy na wszystko. Jego ciało to prawdziwy piorunochron, który pozwala mu przechowywać i uwalniać ogromne ilości energii. Niestety oślepiające wybuchy Zaptora powodują poparzenia słoneczne jego przyjaciół.

Teslo

Teslo to śmiały i pomysłowy wspinacz, który dzięki swojemu naładowanemu elektrycznie ogonowi potrafi wspinać się po każdej powierzchni. Teslo jest zawsze wybierany do pełnienia warty w klanie Elektroidów, lecz ma sekret, którego nie może nikomu zdradzić - bardzo boi się wysokości.

Mixele

Mixele to komiczne i zawadiackie postacie, które żyją w trzyosobowych klanach w świecie, w którym dominuje łączenie. Mixele mogą łączyć się w obrębie swoich klanów, aby stworzyć większe i bardziej złożone postacie, lub między poszczególnymi klanami, aby posiąść umiejętności, którymi dysponuje inny klan.

POSTACIE
OGŁOSZENIE
Na ratunek kozie